Şartlar & Koşullar
Mesafeli Satış Sözleşmesi
MADDE 1 - Sözleşmenin Tarafları:
SATICI: TEKNİKEL OTOGAZ DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ OTOMOTİV
SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
Adres: Mescit Mah. Sanayi Sitesi Cad. 6S(17.Blok) No:5 Uzunköprü / EDİRNE
Telefon: 0 (545) 420 22 23 Email:
info@teknikelotoyedekparca.com.tr
ALICI: Müşteri
MADDE 2-Sözleşmenin Konusu:
Madde 1- Taraflar
Satış Sözleşmesi Madde 2- Konu
İşbu sözleşmenin konusu,
ALICI’nın SATICI’ya ait https://teknikelotoyedekparca.com.tr
internet sitesinden elektronik ortamda siparişini ( eticaret )yaptığı
aşağıda nitelikleri ve satış ücreti belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile
ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli
Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve
yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
Alıcı, satıcının isim, unvan,
açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri , satışa konu malın temel
nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı , ödeme sekli, teslimat
koşulları ve masrafları vs. satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve
“cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı , şikayet ve
itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık , anlaşılır ve
internet ortamına ( eticaret sitesinde ) uygun şekilde satıcı tarafından
bilgilendirildiğini , bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve
sonrasında mal sipariş verdiğini is bu satış sözleşmesi hükümlerince
kabul ve beyan eder.
https://teknikelotoyedekparca.com.tr
sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve alıcı tarafından verilen sipariş
üzerine düzenlenen fatura is bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
Madde 3- Sözleşme Konusu Ürün/Ödeme/Teslimat Bilgileri
Elektronik ortamda alınan
ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli,
teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti aşağıda
belirtildiği gibidir.Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak
zorundadır.Aşağıda yer alan bilgiler doğru ve eksiksiz olmalıdır. Bu bilgilerin
doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararları tamamıyla
karşılamayı alıcı kabul eder ve ayrıca bu durumdan oluşabilecek her türlü
sorumluluğu alıcı kabul eder.
SATICI gerekli gördüğü durumlarda, ALICI’nın vermiş olduğu
bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. SATICI
siparişte sorun tespit ettiği durumlarda ALICI’nın vermiş olduğu telefon,
e-posta ve posta adreslerinden ALICI’ya ulaşamadığı takdirde siparişin
yürürlüğe koyulmasını 15 (onbeş) gün süreyle dondurur. ALICI’nın bu süre
zarfında SATICI ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre
içerisinde ALICI’dan herhangi bir cevap alınamazsa SATICI, her iki tarafın da
zarar görmemesi için siparişi iptal eder.
Alınan Ürün /Ürünler
Adı , kodu : ; … adet
Toplam Satış Bedeli : …. -TL
Ödeme Şekli : Kredi Kartı/Banka Havalesi (EFT)/Kapıda Ödeme
( Kaporta Grubu Hariç)
Teslim Edilecek Kişi :
Telefon numarası :
Teslim Edilecek Adres :
Fatura Edilecek Kişi/Kurum :
Fatura Adresi :
Vergi Dairesi :
Vergi Sicil Numarası :
Kargo Ücreti : … -TL
Madde 4- Sözleşme Tarihi ve Mücbir Nedenler
Sözleşme tarihi, alıcı tarafından siparişin verildiği tarih
olan ../../…. tarihidir.
Sözleşmenin imzalandığı tarihte
mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen,
ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile
yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine
getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran
durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat
hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli
ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen
taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir.
Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine
getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu
mücbir sebep durumu 30 (otuz ) gün süreyle devam ederse, taraflardan her
birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğmuş olacaktır.
Madde 5- Satıcının Hak ve Yükümlülükleri
5.1. Satıcı, 4077 sayılı
Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair
Yönetmelik hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir
haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.
5.2. 18 (on sekiz) yaşından küçük
kişiler ’den alışveriş yapamaz. Satıcı, alıcının sözleşmede belirttiği
yaşının doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak alıcının yaşını yanlış yazmasından
dolayı satıcıya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.
5.2. Sistem hatalarından meydana
gelen fiyat yanlışlıklarından https://teknikelotoyedekparca.com.tr
sorumlu değildir. Buna istinaden satıcı, internet sitesindeki sistemden,
dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler
sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir.
Sistem hatalarına dayalı olarak alıcı satıcıdan hak iddiasında bulunamaz.
5.3. https://teknikelotoyedekparca.com.tr
sitemizden kredi kartı (Visa, MasterCard , vs. ) ya da banka havalesi ile
alışveriş yapılabilir. Sipariş tarihinden itibaren bir hafta içinde havalesi
yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı,
siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın
yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen
andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile
görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez.
Madde 6- Alıcının Hak ve Yükümlülükleri
6.1. Alıcı, sözleşmede kendisine yüklenen edimleri
mücbir sebepler dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.
6.2. Alıcı, sipariş vermekle birlikte iş sözleşme
hükümlerini kabul etmiş sayıldığını ve sözleşmede belirtilen ödeme şekline
uygun ödemeyi yapacağını kabul ve taahhüt eder.
6.3. Alıcı, https://teknikelotoyedekparca.com.tr
internet sitesinden satıcının isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer
erişim bilgileri , satışa konu malın temel nitelikleri, vergiler dahil olmak
üzere satış fiyatı , ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. satışa
konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu
hakkın nasıl kullanılacağı , şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi
makamlar vs. konusunda açık , anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde
bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul
ve beyan eder.
6.4. Bir önceki maddeye bağlı
olarak Alıcı, ürün sipariş ve ödeme koşullarının, ürün kullanım talimatlarının
, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların olduğu https://teknikelotoyedekparca.com.tr
sipariş/ödeme/kullanım prosedürü bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
6.5. Alıcı, aldığı ürünü iade etmek istemesi durumunda ne
surette olursa olsun ürüne ve ambalajına zarar vermemeyi, iade anında fatura
aslını ve irsaliyesini iade etmeyi kabul ve taahhüt eder.
Madde 7- Sipariş/Ödeme Prosedürü
Sipariş:
Alışveriş sepetine eklenen
ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları)
alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden
işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay
maili gönderilir.
Süreçteki herhangi bir aksama
durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler alıcıya
sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya bir kaçı
kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse alıcıdan bankası ile görüşmesi
istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil,
kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’ nin)
satıcı hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır.
İstisnai olarak haklı bir nedenle
sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok
problemi ile karşılaşılması durumunda alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde
bilgilendirilip onay vermesi durumunda alıcıya eşit kalitede ve fiyatta başka
bir mal gönderilebilir ya da alıcının arzusu ve seçimi doğrultusunda ; yeni
başka bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel
diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.
Sözleşme konusu malın teslim yükümlülüğünün yerine
getirilmesinin imkânsızlaştığı hâllerde alıcı bu durumdan haberdar edilerek
ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en
geç on gün içinde kendisine iade edilerek sözleşme iptal edilir. Böyle bir
durumda alıcının satıcıdan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi
olmayacaktır.
Ödeme:
https://teknikelotoyedekparca.com.tr
sitemiz‘de, internet ortamında kredi kartı bilgilerini kullanmak istemeyen
alıcılara kapıda ödeme veya nakit havale ile sipariş imkanları sunulmuştur.
Havale ile ödemede alıcı kendisine en uygun bankayı seçip havalesini yapabilir.
Eğer EFT yapılmışsa hesaba geçme tarihi dikkate alınacaktır. Havale ve/veya EFT
yaparken “Gönderen Bilgileri”nin Fatura Bilgileri ile aynı olması ve sipariş numarasının
yazılması gereklidir.
Ürünün tesliminden sonra Alıcı’ya
ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz
kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka
veya finans kuruluşun ürün bedelini Satıcı’ya ödememesi halinde, Alıcı’nın
kendisine teslim edilmiş ürünü 10 gün içinde Satıcı’ya göndermesi zorunludur.
Bu tür durumlarda nakliye giderleri Alıcı’ya aittir.
Alıcı kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih etmiş ise ALICI,
ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından
ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve
temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki “Kredi Kartı
Sözleşmesi” kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
Madde 8- Sevkiyat/Teslimat Prosedürü
Sevkiyat:
Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte,
ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo Şirketine verilir.
Teslimat:
Ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo ile
alıcının adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin
gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 gündür. Alıcıya
önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla
bu süre en fazla on gün uzatılabilir.
Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı
bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.
Kargo Şirketinin haftada bir gün
teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu
hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün
süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı alıcı satıcıya herhangi bir
sorumluluk yükleyemez. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek
ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk
bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek
ekstra kargo bedellerinden satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler
içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri
hizmetlerine destek@teknikelotoyedekparca.com.tr e-mail adresi kullanılmak
sureti ile derhal bildirilmelidir.
Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim
alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo
Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada
açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine
bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı alıcıda vardır. Paket Alıcı
tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı
kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum,
tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda satıcı Müşteri
Hizmetlerine bildirilmelidir.
Madde 9- Ürün İade ve Cayma Hakkına İlişkin Prosedürü
Cayma ve İade Hakkı Kullanılamayacak Ürünler:
Tek kullanımlık ürünler, Elektronik ürünler, Araç üzerine
takılıp deneme yapıldığı anlaşılan ürünler, Turboşarjlar, enjektörler, aküler,
kapağı açılmış madeni yağlar.
Ürün İade:
Alıcı malı teslim aldıktan sonra
yedi gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart
ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. 385 sayılı vergi usul kanunu
genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için alıcının mal
ile birlikte teslim edilen satıcıya ait 2 adet faturanın alt kısmındaki iade
bölümlerini eksiksiz ve doğru şekilde doldurduktan sonra imzalayarak bir nüshasını
ürün ile birlikte satıcıya göndermesi diğer nüshasını da uhdesinde tutması
gerekmektedir.Cayma hakkı süresi alıcıya malın teslim edildiği günden itibaren
başlar. İade edilen ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli alıcı tarafından
karşılanmalıdır.
Alıcının istekleri ve/veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları
doğrultusunda hazırlanan mallar için cayma hakkı söz konusu değildir.
Alıcının cayma hakkını kullanması
halinde satıcı, cayma bildirimini içeren faturanın ürünle birlikte kendisine
ulaşmasından itibaren en geç on gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve
varsa tüketiciyi borç altına sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf
yüklemeden iade edecektir.
Teslim alınmış olan malın
değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma
hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin
imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini
veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir.
Sehven alınan her ürün için de
genel iade süresi 7 gündür. Bu süre içerisinde, Ambalajı açılmış, kullanılmış,
tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade, orijinal
ambalaj ile yapılmalıdır.
Sehven alınan üründe ve
ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma
ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün alıcıya teslim edildiği
andaki hali ile iade edilememesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade
edilmez.
Ürün iadesi için, durum öncelikli
olarak müşteri hizmetlerine iletilmelidir. Ürünün iade olarak gönderilme
bilgisi, satıcı tarafından müşteriye iletilir. Bu görüşmeden sonra ürün iade
ile ilgili bilgileri içeren fatura ile birlikte alıcı adresine teslimatı yapan
Kargo şirketi kanalıyla satıcıya ulaştırmalıdır. Satıcıya ulaşan iade ürün iş
bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir,
geri ödemesi de alıcı kredi kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel
iadesi yapılmaz. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına
yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.
Alışveriş kredi kartı ile ve
taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü şu şekilde
uygulanacaktır: Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise,
Banka alıcıya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı,bankaya ürün
bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan
taksitli harcamaların alıcının kredi kartına iadesi durumundakonuya müdahil
tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları,yine
taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır.Alıcının
satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile
kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1(bir) iade yansıyacak ve
alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten
sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve
mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kart ile alınmış mal ve hizmetin
iadesi durumunda satıcı, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit
para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani satıcı, bir iade işlemi söz konusu
olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, üye işyeri yani
satıcı ilgili tutarı Bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan
yukarıda detayları belirtilen prosedür gereğince alıcıya nakit olarak ödeme
yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, alıcının Bankaya bedeli tek seferde
ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
Madde 10-Garanti
Kullanma talimatına uygun şekilde
kullanılan ve temizliği yapılan ürünler her türlü üretim hatasına karşı aşağıda
belirtilen şartlar dahilinde 1 yıl garantilidir: Satıcının garanti
sorumluluğu yalnızca 4077 sayılı kanun kapsamına giren tüketiciler için
geçerlidir. Ticari nitelikteki işler için Türk Ticaret Kanununu hükümleri
geçerli olacaktır.
Madde 11- Gizlilik
Alıcı tarafından iş bu sözleşmede
belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile satıcıya bildirdiği bilgiler
satıcı tarafından 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır.
Satıcı bu bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun
mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her
türlü adli soruşturma dahilinde satıcı kendisinden istenen bilgiyi elinde
bulunduruyorsa ilgili makama sağlayabilir.
Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz,Kredi Kartı
bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde
iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden
silinir.
Alıcıya ait e-posta adresi, posta
adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca satıcı tarafından standart ürün teslim
ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri,
yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri alıcıya onayı sonrasında
gönderilebilir.
Madde 12- Uyuşmazlık Durumunda Yetkili Mahkeme ve İcra
Daireleri
İşbu sözleşmenin uygulanmasından kaynaklanan uyuşmazlık
halinde, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca her yıl Aralık ayında ilan edilen
değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile Alıcı’nın veya Satıcı’nın yerleşim
yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda Alıcı işbu satış
sözleşmesinin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. …/…/…
Madde 13 - Özel Durumlar
KKTC gönderilerinde Müşterilerimiz siparişlerinde KDV
ödemediği için, gümrükte almış olduğu ürünlerin vergilerini ödemekle
yükümlüdür. Gümrükten her ne şekilde olursa olsun teslim alınmayan ürünler için
Müşterilerin cayma hakkı bulunmamaktadır. Çünkü MESAFELİ SÖZLEŞMELER UYGULAMA
USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİĞİN 8.maddesi uyarınca Tüketici mal satışına
ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün
içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe
göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
GÖNDERİ SEÇENEKLERİ
Gönderileriniz Yurtiçi Kargo ile teslim edilecektir.
Siparişleriniz kargoya verildikten sonra teslimat süresi 600 Km'ye kadar 1 iş
günün de,600 Km'den uzak mesafelerde ise 2 ile 5 gün arasındadır. Sev
merkezimiz Uzunköprü'dedir, kilometre hesabının Uzunköprü'ye göre yapılması
gerekmektedir.
KARGO ÜCRET POLİTİKASI
Websitemiz üzerinden yapacağınız 1500 TL’ye kadar tüm
alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZ'dir. Kargo bize aittir, biz
karşılıyoruz.
KARGO TESLİM ALIMI
Kargonun kabulü ve ürünlerin
teslim alınması esnasında kontrol edilmelidir.
Yaşanabilecek eksiklik ya da hasar durumunda tutanak tutulmalıdır, aksi halde Teknikel
Oto Yedek Parça sorumluluk kabul etmemektedir. Teslim alacağınız ürünlerin
hasarlı ya da eksik çıkması durumunda sizden "Kargo Tespit Tutanağı"
talep edileceği için; ürünlerinizi kargo görevlisinden teslim alırken kargo
görevlisinin yanında kontrol ederek teslim alınız ve hasarlı ya da eksik ürün
olması durumunda tutanak tutturunuz. Aksi halde; Kargo Tespit Tutanağı
bulunmayan bildirimler geçersiz sayılacak; eksiksiz ve hasarsız olarak teslim
edilmiş sayılacaktır. https://.teknikelotoyedekparca.com.tr
sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde ürün teslimatını Yurtiçi Kargo
ile yapmaktayız. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmesini takiben,
kayıtlı e-posta adresinize bir bilgilendirme mesajı iletilir. Siparişleriniz
ortalama 24 saat içnde (haftasonu ve resmi tatil günleri hariç) kargoya
verilir.
Kullanıcılar, teslimat süresinde yaşanabilecek gecikmeleri en aza indirmek için
adres bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak bildirmekle yükümlüdür. Hatalı adres
bildiriminden kaynaklı gecikmelerden https://teknikelotoyedekparca.com.tr
sorumlu değildir.
Not:Kargo firmaları hacmi
büyük ve ağırlığı fazla olan kolilerinizi bina önüne kadar taşımaktadır. Daha
detaylı bilgi için müşteri hizmetleri ekibimiz ile görüşebilirsiniz.